Consultanta de management pro bono in valoare de peste 100.000 euro  oferita de Scoala de Afaceri ASEBUSS

 

Scoala de afaceri ASEBUSS va acorda consultanta gratuita pentru manageri si antreprenori prin reteaua proprie de profesori, traineri si absolventi Executive MBA, in perioada 1 aprilie-15 mai.

In ASEBUSS credem ca este absolut necesar sa ne implicam in sprijinirea comunitatii de afaceri, a companiilor si antreprenorilor care au nevoie de claritate, suport si propuneri concrete de redresare si reorganizare a activitatii in aceasta perioada in care mediul economic este puternic afectat de criza globala.

Suntem constienti de provocarile si dificultatile pe care le intampina majoritatea companiilor, poate in mod special cele antreprenoriale in aceasta perioada, in care problemele legate de oameni si cele financiare se propaga in lant, afectand clienti, furnizorii si, in cele din urma mediul de piata in care actionam cu totii.” Ovidiu Dimbean -Creta, Rector ASEBUSS

Peste 50 de practicieni din reteaua ASEBUSS, alaturi de compania noastra de training Exec-Edu, au raspuns cu deschidere si generozitate acestei initiative si si-au pus la dispozitie serviciile de consultanta, pro-bono, in perioada 1 aprilie- 15 mai. Echipa de consultanti reuneste specialisti cu o experienta bogata in diferite industrii: bancara, telecomunicatii, servicii medicale, publicitate, servicii financiare, vanzari online, servicii juridice, etc.

Domeniile de consultanta pe care le vom acoperi cu ajutorul consultantilor voluntari cuprind toate zonele de management si vor putea fi adaptate nevoilor exprimate de companiile interesate. O parte dintre zonele de consultanta pe care le vom acoperi sunt mai jos:

  • Identificarea scenariilor de afaceri (Business continuity plan)
  • Identificarea strategiei de resurse umane& managementul costurilor cu resursele umane (People continuity plan);
  • Restructurarea portofoliului de produse
  • Adaptarea structurii companiei si a structurii de vanzari la situatia actuala
  • Coaching pentru echipa de bord/echipa executiva
  • Participare gratuita la webinarii de managementul afacerii
  • Business process re-engineering vs. Business process optimization
  • Managementul costurilor in situatii de criza
  • Managementul riscurilor si evaluarea impactului financiar
  • Management de proiect pentru situatii de criza; kit de organizare interna
  • Decizii de business, modele de afaceri, planul de afaceri
  • Continuitatea si dezvoltarea afacerii pe timp de criza
  • Aplicabilitatea OUG  29, 30, 32, 33, 37 pe specificul companiei
  • Productivitatea personala, managementul timpului
  • Managementul schimbarii
  • Managemenul vanzarilor; Marketing online
  • Facilitarea initiativelor de reproiectare a proceselor sau de redefenire a prioritatilor stategice.
  • Restructurarea companiei;

Inscrierea fiecarei companii pentru consultanta va avea loc pe baza unui formular.

In ASEBUSS promovam si experimentam de ani de zile puterea comunitatii alumni, care reuneste peste 1.500 de manageri si antreprenori, din Romania si alte 15 tari. Suntem prima scoala de afaceri romano-americana din Romania, cu o experienta de peste 27 ani, colaboram cu universitati americane de prestigiu: Kennesaw State University, Atlanta si Washburn University (Kansas), prin urmare ne-am oferit sustinerea imediat printr-o serie de evenimente online. Primul eveniment online, organizat pe 25 martie, a avut invitati 4 alumni CEO, inregistrarea acestuia fiind disponibila pe canalul Youtube ASEBUSS.

Asociația absolvenților ASEBUSS – Business Club (powered by) ASEBUSS – va organiza de asemenea periodic o serie de evenimente online, ȋn care vor fi discutate subiecte de actualitate și posibile soluții pentru diferite industrii, ȋncepand cu cele mai afectate de pandemia de coronavirus. Primul eveniment, pe teme de fiscalitate și contabilitate, a avut loc la finalul lunii martie.

Studentii inscrisi in programele Executive MBA si Entrepreneurial MBA beneficiaza de sprijin si consultanta, in cadrul fiecarui proiect individual, pe situatia reala din cadrul companiei in care lucreaza sau pe care o detin. Suplimentar, intreaga echipa de profesori este disponibila pentru suport si consultanta inclusiv pe probleme cu care se confrunta participantii MBA in activitatea zilnica.

Consultantii vor fi disponibili, in medie, 4 ore pe saptamana, iar alocarea acestora pe proiecte va fi facuta in ordinea cererilor primite. In majoritatea cazurilor, diagnosticul situatiei, analiza si discutiile vor avea loc in cadrul unei echipe de specialisti.

Actualul context ne pune in situatia de a scrie si rezolva studii de caz in timp real, in echipa, un mod de lucru cu traditie in scoala noastra. Nu exista un moment mai potrivit decat acesta in care sa faci parte din comunitatea ASEBUSS.” Bianca Ioan, Director Marketing si Vanzari ASEBUSS.

Inscrierea fiecarei companii pentru consultanta va avea loc pe baza unui formular.

Criterii eligibilitate:

  • Claritate in definirea problemei si solicitarea ajutorului
  • Implicarea personala a antreprenorului si importanta pe care o acorda acestui proiect
  • Domentiul de activitate/industrie, tipul de consultanta vs ce avem disponibil, in oferta consultantilor

Informatii suplimentare: emba@asebuss.ro.