Programul EMBA urmat la ASEBUSS a influentat o schimbare de cariera importanta- intrarea in antreprenoriat. La doi ani de la infiintarea propriei... Citeste mai mult

Monica Minoiu - EMBA 2007
Incharge Management Consulting

1 2 3 4

+ - p

Acasa Companie 5 Aprilie - Cresterea afacerii prin programe de loializare a clientilor

5 Aprilie - Cresterea afacerii prin programe de loializare a clientilor

 

Marti, 5 aprilie, te invitam la "Cresterea afacerii prin programe de loializare a clientilor", o sesiune sustinuta de Prof. Carmen Balan. 

In goana dupa clienti noi, multe companii acorda mai putina atentie clientilor existenti si trec cu vederea avantajele programelor de loializare. Importanta loializarii clientilor se vede cel mai bine in cifre. Conform Inc.com, peste 60% dintre companii considera programele de fidelizare a clientilor ca fiind prioritare pentru cresterea cifrei lor de afaceri.

Participa la aceasta sesiune interactiva pentru a gasi, alaturi de Prof. Carmen Balan, raspunsuri la intrebari care te preocupa:

  • Ce obiective poate indeplini un program de fidelizare a clientilor?
  • Cum alegi tehnicile de locializare potrivite pentru compania/industria ta?
  • Cum te asiguri ca programul tau va avea succes?
  • Clienti profitabili- rezultate optime. Cum masori rezultatele unei campanii de fidelizare?

In cadrul dezbaterilor, vei afla avantajele unui important instrument de marketing utilizat de numeroase companii si vei putea putea compara propria experienta cu cea a altor participanti.

Sesiunea este organizata pentru a exemplifica si promova experienta de invatare specifica programului MBA antreprenorial si se adreseaza managerilor de departament sau de proiect,  antreprenorilor sau specialistilor implicati in proiecte complexe.

Participarea este gratuita, cursul fiind potrivit pentru cei care au experienta profesionala. Confirmam inscrierea individual, in limita locurilor disponibile.

Agenda 5 aprilie

18.30-18.50    Prezentarea programului MBA 2016

18.50-19.00    Invitat absolvent MBA

19.00-20.15     Programe de loializare a clientilor - Carmen Balan 

Locatia: Calea Grivitei 8-10

Inscrierea in avans la adresa de e-mailmba@asebuss.ro, telefon 0722 368 602.  Va invitam pe pagina Facebook ASEBUSS, unde puteti urmari toate evenimentele noastre.