Programul EMBA urmat la ASEBUSS a influentat o schimbare de cariera importanta- intrarea in antreprenoriat. La doi ani de la infiintarea propriei... Citeste mai mult

Monica Minoiu - EMBA 2007
Incharge Management Consulting

1 2 3 4

+ - p

Acasa CIBER Proiecte noi

Proiecte noi

Conferinta Marketing

Business of the Brain 

Customer Satisfaction or Customer Loyalty?  

23 februarie, Bucuresti

Locurile pentru aceasta conferinta au fost ocupate. 

Dr Neale Martin, profesor Managementul Inovatiei la Kennesaw State University a ajuns la o concluzie noua si radicala cu privire la rolul pe care subconstientul il are in influentarea comportamentului consumatorilor, cercetare pe care a desfasurat-o in ultimii 8 ani.

Cartea sa, Habit: the 95% of Behavior Marketers Ignore  a fost imbratisata de catre specialistii in marketing din intreaga lume ca o descoperire revolutionara si totodata prima”teorie de marketing integrata”.

Image 1091 

Prezentarea evenimentului

Dr. Neale Martin va exemplifica procesul de abordare integrata a gandirii constiente si a celei inconstiente  (automate) in elaborarea strategiilor de marketing eficiente. Marketingul centrat pe obiceiurile consumatorilor aduce o abordare noua a principiilor si practicilor traditionale de marketing, integrand decoperiri radicale din domeniul neurostiintei, cognitive, analizei comportamentale, psihologiei sociale si neuromarketing.

AGENDA; Formular de inscriere.

Discount:

  • 20% pentru inscrieri early-booking si plata pana pe 23 ianuarie 2012 inclusiv*
  • 20% pentru absolventii si studentii ASEBUSS si Exec-EDU*

*Discounturile nu sunt cumulabile.

Discount suplimentar 10% pentru 2 participanti din cadrul aceleeasi companii

Discount suplimentar 15% pentru 3 participanti din cadrul aceleeasi companii

Taxa de participare

Taxa de participare este 175 euro*.

*Nu se percepe TVA

Taxa include:

Teme de discutie:

Participantii vor dobandi o noua si exceptionala intelegere a comportamentelor consumatorilor si a procesului de decizie pe care le pot  imediat conecta si integra rapid cu procesele existente de marketing, vanzari sau de afaceri. Participantii vor afla raspunsurile la multe dintre cele mai dificile aspecte cu care se confrunta in activitatea lor:

  • Cum poti deveni un obicei pentru consumatori, nu o alegere constienta
  • De ce in multe cazuri clientii nu ne pot spune exact ceea ce isi doresc
  • De ce satisfactia clientilor nu poate sa prezica decizia de cumparare viitoare
  • De ce echipele de vanzari trebuie sa se focuseze energic pe procesele post vanzare
  • De ce structura oganizationala poate sta in calea strategiei de marketing

Cui se adreseaza:

  • Manageri cu experienta si responsabilitati in conceperea si implementarea strategiei de marketing si a programelor de vanzari, inclusiv dezvoltarea si lansarea de produse noi
  • Profesionisti de marketing si vanzari interesati sa isi dezvolte sau extinda setul de abilitati in domeniul comportamentului consumatorilor bazat pe obiceiuri
  • Antreprenori din companii mici si medii aflati in etapa critica de lansare de produse de baza si/sau evaluarea succesului sau esecului produselor sau serviciilor recent lansate
  • Profesionisti in resurse umane interesati de implicatiile strategice ale comportamentului influentat de inconstient asupra managementului resurselor umane

Locatie: Capital Plaza Hotel, sala Mihail Kogalniceanu

Eveniment organizat de

 Image 1105

Parteneri media:

Image 1096Image 1097Image 1095Image 1104

 

 

Proiecte Anterioare

Fasten Your Seatbelts! Facing up to a changing world 9 martie 2012

Speaker international - Prof. Adrian Done, autorul cartii Global Trends: Facing-up to a Changing World, octombrie 2011.  Profesorul Done si-a inceput carierea la Ford Motor Company, ramanand in industria auto pentru mare parte din...